Storvreta

Hej och förlåååt för så dålig uppdatering :/ Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte pallat blogga ..

Hade ni det kul på nyår ? Jag hade det askul :D:D Haha , Max hade sånna där miniraketer och han höll typ på att få en i ögat :S Skitläskigt !

Idag började cupen i Storvreta , fast vi har bara hunnit spela första matchen. Men den vann vi med 3-2 så fick en bra start ;D Nästa match är ikväll kl halv elva ! Kommer typ inte vara hemma förren halv ett och sen har vi rätt tidig match dagen efter.

Nu ska jag bara duscha och sen drar jag till Kajsa. Får se om jag bloggar mer idag , ska försöka göra det. I morgon är dagen full med matcher , så kommer inte hinna hem mellan dem.

Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE - [FOTOBLOGG]

usch raketer och grejer är otäckt ibland allså. gott nytt år i efterskott =)

2010-01-02 @ 20:01:05
URL: http://pinkspot.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Tack för din röst:)

2010-01-02 @ 22:03:50
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0