Stan

Heej !

Sorry för dålig uppdatering idag , har varit i stan med Saga och Vendela :) Eller jag kom hem för ett tag sen , men har inte pallat sätta på datorn .. I stan köpte jag hur som helst ett par jeans från bik bok och en randig tröja med lite puffärmar från H&M , bilder kommer senare.

Btw , Vendela och Saga som hos mig i natt. Såg en asbra skräckis som hette The uninvited. Rekomenderas ;)

Nu på kvällen har jag bara varit hemma och slappat framför tvn :) Är faktiskt astrött , vi gick upp elva idag så vi skulle komma iväg hyfsat tidigt. Usch , fatta hur jobbigt det kommer bli att gå upp kvart över sex när det är skola sen ! Jag tycker liksom det är hemskt att gå upp innan tolv nu :S

Aja , ska nog gå och lägga mig ganska snart. Måste försöka ställa om dygnet lite så jag inte dör på måndag ..

Pussen då !
Vendela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0