Ny friiilla :S

Tjaa ,

Kom hem från frissan för typ en timme sen. Är väl .. inte så nöjd. Men det är jag typ aldrig ändå efter jag klippt mig, det är därför jag klipper mig så sällan. Dom sa att mitt hår hade blivit asslitet och blabla så mamma vill inte att jag ska färga förren jag gjort massa inpackningar och typ hittat en bra färg ..

Snart är det träning , ska bli jätteskönt ! Fast har inte ätit lunch än så borde nog göra det snart. Det är konstigt att jag inte är hungrig än , gick upp halv elva i morse ! Är fett stolt ;P Men det var hemskare än jag trodde , halv elva är liksom inte tidigt. I morgon måste jag upp halv tio , ska till väsjöbacken med Vendela och kanske Saga. Äntligen får jag testa min nya snowboard :D:D

Nämen nu måste jag äta lunch ! Bloggar mer efter träningen :)

Puuuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0