Storvreta gick åt helvete

Hej och jag vet att uppdateringen varit usel. Har haft fullt upp i Storvreta. Spelade sista avgörande matchen igår och vi var lugnt mycket bättre än dem , men bollen ville bara inte in ! De jublade när det fortfarande stod 0-0 i full tid (?) så blev det straffar och efter fyra hade vi satt lika många. De satte den sista och vi missa. Har seriöst aldrig varit så nervös förut ! Fattar inte vad som händer. Vi var typ bättre på vissa grejer i spelet förra året ?

Vaknade halv ett i morse. Har lovat mig själv att försöka vända tillbaka dygnet hyfsat nu innan skolan börjar igen , men behövde väl den sömnen i natt. Något annat jag måste göra innan skolan börjar igen är att klippa mig ! Usch , hatar seriöst att göra det :S Men det var nästan ett halvår sen jag gjorde det senast. Tror jag kanske ska färga håret samtidigt , hoppas det blir mer lyckat än förra gången ;)

Pussen då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0