Avatar

Heej !

Förlåt att jag inte bloggade igår som jag sa att jag skulle göra. När jag kom hem efter träningen hade jag rätt mycket att göra tills idag. Var ju och åkte snowboard med Vendela :) Saga skulle ju också med först , men hon har basket i morgon hela dagen. Vi hade i alla fall skitkul :D Men frös asmycket i slutet. Tror jag förfrös hakan :S Hade ingen känsel i den i backen och sen när vi kom in så började det sticka och svida i den. Nu bränner och sticker det skitmycket ! Men jag och Vendela ska sätta i ansiktsmasker sen och då hoppas jag det blir lite bättre. Har dessutom väldigt rosig hud just nu så behöver det verkligen !

Kom precis hem från Avatar ! Kajsa smsa och fråga om vi ville följa med när vi var i backen , så det blev lite stressigt ;) Men det var det luungt värt ! ;D Asbra film ! Orkar inte berätta vad den handlade om , men ni får väl kolla själva ;)

Slaggar hos Vendela ikväll , tror vi sätter på nån film sen men får se. Kanske bloggar mer ikväll !


Jag i stan , fuuuck face !

Puuuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0