Vilse i skogen vandra vi omkring ..

Halloj x)

Blev bara ett inlägg igår , kom på att jag hade en massa läxor så det tog resten av kvällen.

Idag känns det mycket mycket bättre i låret ! Är faktiskt inte säker på om det verkligen är en bristning för jag kan nästan gå på det nu ! Men jag skiter faktiskt i vad det är , är bara så glad över att det inte var så farligt som jag trodde :)

Haha , hade origentering idag på idrotten - jag får vara med ändå bara att jag går istället för att springa. Gick med Kajsa och Aldis och vi gick typ helt vilse så vi missade heöa engelskan ! Fast vi var inte dom enda för två andra grupper var också helt fel. Och Kajsa hade asmånga av dom andras nycklar så dom kunde ju inte komma in i sina skåp .. Höhö , blev lite knäppt där va ? ;)

Näe , nu ska jag göra nåt vettigt ;) Puuss ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0