Välkommen till min nya blogg!

Heej :)

Jaa , tänkte börja blogga igen nu så får vi se hur det går ..  Hade nyligen en blogg med två kompisar som vi slutade blogga på efter något år. Vi har inte tagit bort den så ni kan gå in HÄR och titta om ni vill ;) Då får ni veta lite mer om mej. Men jag tänkte ändå berätta lite om vem jag är ..

Jag heter Vendela och är tretton , går i sjuan på Edsbergsskolan. Bor varannan vecka hos mamma och varannan vecka hos pappa , båda i Sollentuna. Har sex syskon , men inte alla på en gång som tur är ! ;P Är ju såklart mycket med kompisar och så idrottar jag en del. Spelar innebandy och friidrottar. Sedan spelar jag piano också , men det är inte så kul ;P

Just nu sitter jag hemma och är sjuk .. Fast jag börjar verkligen bli bättre vilket är asskönt ! Har varit sjuk i mer än två veckor så jao , det skulle ju kännas kul att få vara med på allt nu efter sommaren. Har redan missat en innebandy-cup , en friidrottstävling och massa annat så jag är lite irriterad på att vara sjuk. Hoppas på att kunna gå till skolan i morgon , men det tvivlar jag på för mitt öga ser asläskigt ut ! Det är typ helt rött och svullet.

Oj , kanske ingen bra start på en blogg att gnälla , men men ni får stå ut ;)

Kyssar Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0