Måndaag tjalalalala ..

Hejsan alla sötnosar , och även ni som inte är så söta ;)

Kom precis hem från Kajsa , spelade såklart fifa haha x) Askul , i alla fall om man ligger upp och ner och försöker samla på sej så många röda kort som möjligt .. Hihi , vi är så roliga eller hur ? ;)

Höhö , hade sex och samlevnad idag istället för NO :P Juntunen var på älgjakt eller något sånt. Hade en asskön lärare och alla skrev typ skitmånga frågor så någon av dom borde väl vara lite seriösa , hihi.

På busshållplatsen skulle såklart Hjalle-Balle kasta kardborrar på mej så jag är helt rödflammig på hela ryggen -.- Kliar och svider som fan ! Skrubbade asmycket hos Kajsa och jag kommer behöva duscha och tvätta håret nu flr jag har massa sånna där stickor i hela håret.

Aja , nu måste jag göra SO-läxan , puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0