Stinsen

Hej alla :)

Som ni ser så har jag fixat headern nu ! Fast resten av designen är fortfarande kvar på att göra-listan .. Ska fixa det så fort jag kan såklart ;)

Var ju i skolan idag och det kändes faktiskt rätt konstigt att komma tillbaka igen , fast det bara gått en vecka ! Var asseg i huvet hela dagen. Hoppas det går över tills i morgon för jag ligger efter i en del ämnen. Men jag kommer behöva ta hem och jobba i helgen för det kommer ju nya uppgifter hela tiden.

Aja , efter skolan åkte jag och Vendela till stinsen och shiet vad jag behövde det ! Hihihi , har typ suktat efter det hela veckan ;) Köpte en kofta och en bh.

Blir bara ett inlägg idag , för jag har lite läxor nu som jag måste göra -.- Tillbaka till verkligheten igen ..

I morgon är det fredag :D Haha väldigt skönt att bara ha två dagar i skolan innan helgen ;)

Näe , nu måste jag göra dom dära läxorna , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0