Tjejmiddag

Heej !

Ingen bloggning igår ! Hade väldigt fullt upp .. Vaknade vid halv tolv och sen skulle jag äta frukost , fixa mej och städa innan ett. Det var knappt att jag hann det. Aja , vid ett åkte jag och simma. Det var faktiskt riktigt skönt ! Tror det är för att jag inte tränat på länge för annars brukar jag tycka det är asjobbigt x) Sen var det direkt till stinsen för att köpa bland annat en födelsedagspresent till Bettan. Och sen till Bettan , som hade tjejmiddag och övernattning. Jättemysigt :P

Haha , blev lite rörigt däruppe ? Aja , hoppas ni fattar.

Är skittrött just nu , vakna tjugo i åtta i morse (!!!!!!) och då var alla redan uppe så jag hade ingen lust att somna om igen .. Så i kväll blir det tidigt i säng ;)

Kramkram !

Kommentarer
Postat av: clara

=)

trevligt, vad heter din kamera ;)?

Ska önska mig en systemkamera och det lutar mot en nikon D60 ;D

2009-09-28 @ 17:19:32
URL: http://clarafiorellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0