Stan och galaxen

Heej !

Jaa , nu är vi ju hemma från galaxen , men det har vi varit ett tag .. fick ju inte stanna så länge precis -.- Men aja , det var askul ändå ;)

Just nu ligger Vendela brevid mej och sover , haha hon somnar alltid x) Gullunge !

Kommer nog också somna snart. Fast klockan är ju inte så mycket , men jag har gått på stan i fem timmar och sen var vi tvugna att stressa asmycket innan galaxen.

Juste , kanske ska berätta vad jag köpte i stan ;) Ett par jeans - bara vanliga blåa - , ett linne och en t-shirt/tunika. Kommer kanske bilder senare - både från kläderna och mej och Vendela :)

Näe , nu ska jag gå och sminka av mej och borsta tänderna ifall jag somnar ;)

Puss !

Kommentarer
Postat av: saga

Konstigt att hon alltid somnar...

2009-09-19 @ 12:19:27
Postat av: Vendela

haha,jaag vet men asso förlåt men det är inte meningen:/

<3333

2009-09-19 @ 14:03:33
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hihihi , du kan ju inte hjälpa det <33

2009-09-19 @ 16:11:35
URL: http://vendelameyerhoffer.blogg.se/
Postat av: saga

Asso, jag menar, jag var ironisk. Det är väll inte så konstigt att hon somnar-.-!!

2009-09-20 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0