Slutat tidigt

Heej , jaa jag är redan hemma :) Egentligen skulle vi ha "Lilla VM" (??) på sprtfältet till halv fyra idag , men vi fick sluta ett för att det regnade så mycket :D Haha , första gången man är glad för dåligt väder ? Fast jag frös på jävla mycket ! Svinkallt asså ! Hela vägen från bussen tänkte jag "Åhh , snart år jag bada ! Åhh , snart får jag bada ! Åhh snart får jag bada ! .." Men sen kunde jag inte göra det för man måste tydligen hålla på och fixa med det ett dygn tidigare -.- Fattar inte varför , men aja , nu fryser jag i alla fall inte så mycket ;)

En sak som jag är asglad för är att mitt lår typ är helt bra ! :D Nästan i alla fall. Jag tror inte det var en bristning - som tur är - för då skulle det inte läka såhär snabbt. Hoppas jag kan börja träna snart igen !

Pussen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0