Perfekt fredag !

Jaa , ni läste rubriken. I morgon kommer bli en helt perfekt fredag ! Först slutar vi innan lunch , bara det gör ju att man blir på 100 gånger bättre humör x) Sen åker ju jag och Vendela till stan och shoppar och efter det åker vi till mej eller Kajsa - jaa nån av oss i alla fall - och fixar tröjor och smink och allt det dära till galaxen :) Och sen så ska Vendela sova hos mej :D

Det är bara en tråkig sak och det är att vi inte får stanna längre än till elva på galaxen -.- En av anledningarna är att Saga och Kerstin har tidig basketmatch på lördag och den andra anledningen får ni fråga pappa om. Seriöst , elva ? Tycker i alla fall jag är tidigt när det slutar ett .. Men jag längtar ändå asmycket ! ;D<33

Kommentarer
Postat av: vendela<3

sv:mm,jag längtar också tills idag!<3

2009-09-18 @ 07:55:35
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/
Postat av: saga

Ehh, klaga nt på oss!! Vi kunde stanna längre. Det var ju ni som nt fick...

2009-09-19 @ 12:22:22
Postat av: Vendela

2009-09-19 @ 16:09:22
URL: http://vendelameyerhoffer.blogg.se/
Postat av: Vendela

Nej men jag klagar inte på er ! För det var ju inte erat fel att vi inte fick stanna.

2009-09-19 @ 16:10:48
URL: http://vendelameyerhoffer.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men vendela var inte du ganska trött kl elva?! Det var i alla fall jag... =P Jag ville inte stanna längre.

2009-09-20 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0