Paddlingen :D

Hej alla !

Fan vad jag är trött ! Vaknade mer än en gång i timmen i natt ! Fattar inte varför , men nu när jag kom hem sov jag lite så nu känns det lite bättre :)

Det var en väldigt kort dag idag , i alla fall kändes det så eftersom vi paddlade direkt efter lunchen. Innan det hade vi bara två lektioner. Paddlingen var hur som helst askul ! Haha , typ hälften plurra ;) Jag och Vendela åkte tillsammans i nån kanot - som jag inte kommer ihåg var den kallas - som inte välte så lätt så för oss gick det bra :) Men det såg ut som att vi hade ramlat i för killarna skvätte vatten på oss hela tiden ! Speciellt Lundin och Hjalle , ajabaja ;P Men vi skvätte ju på dom också så jag ska väl egentligen inte säga nåt .. Hihi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0