Ingen grönan ..

Nu är jag hemma från middagen :) I början kände jag mej lite uttråkad , men sen var det faktiskt väldigt kul !

Har pratat med Saga och Kajsa igen om grönan och för dom verkar det inte bli något. Saga kanske skulle följa med om hon mår bättre då. Jag tror faktiskt inte vi heller åker. Då är vi ju bara två personer och det känns roligare att åka allihopa.

Sen kommer jag typ behöva plugga läxor resten av helgen -.- Usch , gosh vad det är jobbigt att komma tillbaka när man har varit sjuk så länge ! Allt på en gång , plus alla andra nya läxor och sånt. Näe , det är riktigt bajsigt.

Jesus vad jag är trött nu asså ! Klockan är typ ingenting , men jag har varit trött hela dagen så det ska verkligen bli skönt att sova ut !


Hahaha , på Duvbo-cupen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0