H&M



Heej , nu har jag tittat på tv i timmar. Kul att läsa ? Näe , men jag har så jävla tråkigt så jag har inget kul att skriva. Men jag hittat några riktigt snygga grejor på H&M :) En av dom ser ni här över. Vad tycker ni , gillar ni också den ? ;)

Neej , nu ska jag komma på något kul att göra ! Kommer snart bli sinnessjuk av att bara sitta och nörda hela dagarna. Men i morgon kommer jag kunna gå till skolan. Inte för att man blir mindre sinnessjuk av det , men man får i alla fall träffa människor :P

Och herregud förlåååt för designen ! Den där jag höll på med igår blev bara skit och jag tappar tålamodet så jävla lätt ! Men jag ska försöka sätta mej med hela rubbet så snart jag orkar , lovar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0