En vecka till

Hej ,

Skönt med fredag ! Men jag var precis hos läkeren för att kolla mitt ben. Har haft ont i knävecket och ner på baksidan av låret ett par dagar och det har varit lite svullet med tydliga blodådror och sånt. Så jag kollade som sagt upp det idag. Han kunde typ inte riktigt säga vad det var , men det var nån slags infektion i muskeln. Så nu får jag inte träna hela nästa vecka heller ! Känns såklart skönt att det inte var värre för dom sa först - på telefon asså - att det kunde vara en ådra som hade släppt och det hade ju varit asläskigt ! Men ändå - jag får aldrig börja.

Okej nu ska jag inte bara prata om mitt ben hela tiden. Det är ju fredag :D Om två timmar kommer Jassie och hennes familj på middag , ska bli jättekul :)

Nu ska jag gå och dricka te :P Haha ,

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0