Pluggaaa ...

Heeej bloggen !

Shiet vad jag har mycket läxor och prov just nu. Asså allt på en gång , vad tänker dom med ? Säkert kuken. Hur som helst hade vi ju NO:provet idag och det tror jag gick hyfsat bra i alla fall.

På det försov jag mej i morse - inte särskillt kul det heller. Men pappa kom in och väckte mej (tack !) efter tjugo minuter så jag hann med bussen ändå. Haha , trodde faktiskt inte jag skule göra det men när jag skyndar mej kan jag ;)

I morgon slutar vi haöv tolv ! Och så har vi ju sovmorgon till halv tio så det blir bara två timmar i skolan :D Funderar på att åka till stan med några av tjejorna men vi får se hur det blir.

P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0