Tröött

Ahh , råkade skriva ett helt inlägg på min förra blogg och sen raderade jag det utan att tänka på att jag hade kunnat kopiera det ! Har hänt förut också , men då har jag bara hunnit skriva väldigt lite.

Gud vad jag har varit trött idag ! Ändå la jag mej inte särskillt sent igår , men aja i morgon har vi sovmorgon så då får jag väl sova liite mer i alla fall ;)

Idag har det typ inte hänt nånting .. Skola och sen hem och titta på tv , haha liv man kan ha va ? ;P Näe , men ni vet ju att jag brukar ha lite mer på gång :P

I kväll är det ju True Blood men jag kommer tydligen inte få se på det för att alla andra ska "sova" (?) -.- Tur att man kan titta på det på datorn.

Kanske skriver mer senare , hoppas jag hinner det. Har två matteläxor tills i morgon , fråga mej inte varför.

Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0