..

Okej förlåt om det här blir ett skitinlägg men jag är bara så jävla arg nu ! Min lårmuskel har brustit igen och jag orkar seriöst inte mer ! När i helvete ska jag få börja med allt igen ? Alla tror typ att jag har slutat med friidrotten och snart blir det väl samma sak med innebandyn. Ahh , herregud varför ska allt komma på en gång ? Brukar ju aldrig vara sjuk eller skadad ! Som det känns nu vill jag inte ens gå till skolan i morgon.

Matchen slutade hur som helst 4-1 till dom så det var väl helt okej med tanke på att dom är ett av Sveriges bästa lag. Det känns som att vi har kommit närmare dom så det är ju bra .. Men jag kommer ju tydligen ändå inte få spela om det fortsätter så här , eller hur ?? Gud borde inte blogga om det här när jag är så arg , men jag kände verkligen för att skriva av mej ..

Kommentarer
Postat av: vendela

jag tycker så jävla synd om dig vrf ska det hända dig:/

2009-09-20 @ 17:02:18
Postat av: Anonym

2009-09-20 @ 20:14:43
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-20 @ 20:16:03
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Stackars lilla gullunge, det blir snart bättre ska du se... =)

2009-09-27 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0