Dåligt med bloggandet ..

Hej och förlåt att jag inte skrev igår ! Först hade jag ju piano , sen prata jag med Vendela i nästan två timmar och så hade jag en del läxor. Och så var det ju både Idol och Andra Avenyn ! Hihi , *skyller ifrån mej* ;) Nejmen , jag hade faktiskt ingen tid över.

Det kliade fortfarande från bom dära jävla kardborrarna igår ! Idag också faktiskt , men det var inte alls lika mycket. Fattar inte hur dom där små stickorna kan sitta kvar när man duschar och allt ?

Juste idag fick jag börja träna igen ! Fan vad skönt det var ! Vi hade fysflås på idrotten och till och med det var kul ! Haha , märks kanske att jag inte tränat på länge ? :P På innebandyträningen kändes det som jag aldrig haft så kul när jag spelat innebandy förut ! I alla fall inte på träning men ändå ! Shit , skulle kunnat hållt på i timmar.

Nu måste jag duscha , har fortfarande inte gjort det. Har faktiskt inga läxor tills i morgon så det är ju skönt :) Men det är ju True Blood sen och innan det ska jag hinna se förra veckans avsnitt eftersom jag missa det. Kommer nog missa Idol i kväll , men det är ju inte så viktigt ;)

Oj , blev ett rätt långt inlägg ! Hoppas ni orkar läsa allt :P

P&K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0