Alla sjuka

Tjenare bloggen ;)

Jao , nu är jag hemma från skolan. Eller jag kom hem för ett tag sedan men jag har pratat med Kajsa sen dess :) Hon är ju sjuk , tycker så synd om henne. Saga är också sjuk :( Men båda mår mycket bättre idag så jag hoppas dom blir friska tills i morgon. Vi ska till grönan då så det skulle vara vara astråkigt om det inte blir av den här gången heller.

I kväll kommer Marikas kompis familj på middag hos oss. Orkar egentligen inte , men aja behöver ju inte vara med hela tiden.

Nu måste jag gå och byta byxor för mina fick värsta lerklumpen på sig när vi origenterade på idrotten :S Det var typ en stor lerpör som jag inte såg så mina skor ser inte heller så underbara ut. Aja , skriver senare i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0