Skräckvecka på tv400



Ni har väl inte missat att det är skräckfilmsvecka på tv400 nu på höstlovet ? Blev jätteglad när jag hörde det , men många av de som kommer gå har jag redan sett. Hihi , älskar ju skräck ;D

De filmerna som går ikväll är Scary Movie 3 - börjar 19:25 - , Jag vet vad du gjorde förra sommaren - börjar 21:05 - och Sleepy Hollow - börjar 23:05. Fattar inte varför de räknar Scary Movie som en skräckfilm , är inte det en komedi ? Alla Scary Movie-filmerna är ju parodier på skräckfilmer (?) ..

Jag kommer nog titta på alla filmerna. Har redan tittat på Scary Movie , men det gör ju inget ;) Haha , sedan får vi ju se hur det går för mig att lyckas hålla mig vaken under Sleepy Hollow ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0