Onsdag

Hejhej :)

Kom precis hem från middag (?) med friidrotten. Haha , själva middagen var väl inte den bästa men efteråt var vi ute ett tag och det var betydligt roligare ;P

Gud jag har blivit så dålig på att uppdatera. Eller , det är väl mest den här veckan men jag har inte varit hemma. Men nästa vecka är det lov och då ska ni få se på andra bullar ;) Haha ..

I morgon har jag sovmorgon men min plastpappa fyller år så jag ska upp halv sju och baka scones -.- Tycker jag är jävligt snällt , eller hur ?

Tycker bloggen har blivit lite tråkig. Kanske beror på att jag inte lägger upp så mycekt bilder ? Det är lite svårt här hos mamma för att allting cpar om jag försöker ladda upp bilder på min dator här. Men jag lovar att försöka bättra mig ;) Ni får förresten jättegärna komma med förslag på hur jag kan göra för att det ska bli roligare att läsa !

Pussen då !
Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0