Måndag

Heej ,

Måndag idag , som alla säkert vet (hoppas jag ..?). Är dödstrött. Tror jag halvsov i morse när jag gick in i duchen för jag kommer knappt ihåg det. Dessutom så har jag fått ont i halsen så jag är ju inte på topphumör precis.

I skolan hade jag i alla fall lite roligare , åtminstone på NO:n. Haha , inte så ofta man har det va ? ;) Men med Kajsa och Alice kan man ha kul var som helst :D<3 Satt och skratta asmycket åt vår vikarie och toppkonsumenten , fråga mej inte vad det är ! ;)

Sedan var jag också jävligt arg också , men det orkar jag inte berätta om ..

Har ju matteprov i morgon så jag kanske inte skriver mer i kväll. Kanske slänger upp något snabbt när jag blir klar , men puss sålänge i alla fall :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0