I´m home ;)

Heej , nu är jag hemma från ANT-kvällen. Jag var typ den enda i min grupp som pratade , haha resten killar ;P Jag trodde faktiskt att det skulle vara mer svårt , eller vad man ska säga , att prata med andras föräldrar. Men det gick på ganska bra ;)

Men Andra Avenyn missar jag .. Ingen idé att sätta sig och titta på det nu. Hihi , det går ju ändå att se på datorn :)

I morgon är det onsdag. Det känns som det är typ torsdag idag. Går väldigt segt för mig när det är kallt och tråkigt ute ..

Tror inte det kommer bli mer bloggande för mig ikväll , har glosor tills i morgon som jag inte har pluggat alls på så det börjar väl bli dags att göra det nu , eller vad säger ni ?

Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0