Hårfärgning :)

Hej !

Är precis hemma från Kajsa , som är frisk nu ! Eller jaa i alla fall smittofri. Åkte dit direkt efter träningen och så färgade vi håret ;D Blev nöjd , fast hade nog velat ha det lite mindre rött. Men det skulle ju kunnat bli katastrof , så jag klarar mig ;)

Träningen var roligare än jag trodde den skulle bli. Så jag kommer gå på den på onsdag också :) Fast det hade jag nog gjort ändå ..

Orkar inte lägga ut någon bild på håret nu , men ni kommer ju få se någon annan gång.

Har för tillfället ingen laddare till datorn , så om ni undrar varför jag inte bloggar så kan det bero på att batteriet är slut.

Puss !

Kommentarer
Postat av: vendela

åå, jag måste se hur det blev!<33

2009-10-26 @ 20:13:28
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0