Halloween med laget

Heej ,

Shit förlåt för all dålig uppdatering ! Jag trodde jag skulle blogga mer än vanligt nu på lovet , men jag har ju inte ens bloggat varje dag !

Igår hade jag totalt fullt upp. Jag tänkte vakna tidigt så jag skulle hinna med att köpa klänning och allt det där. Klockan tolv kommer Marika in och väcker mig och jag får såklart skitbråttom. Jag hann i alla fall och det är ju huvudsaken.

Halloweenfesten var jättekul :D Vi såg på tre filmer Saw, Trick or treat och The proposal. Fastnade framför allt för Saw som jag faktiskt inte sett förut. Tortyrfilm som ändå har en bra handling , vilket de flesta tortyrfilmer jag sett inte har.

Haha , såhär såg jag ut :



Fick ingen bättre bild , men ni får stå ut .. ;)

PussOchKram Vendela

Kommentarer
Postat av: anonym

var köpte du klänningen

2009-10-31 @ 15:47:11
Postat av: Vendela

Bik Bok :)

2009-10-31 @ 20:21:04
URL: http://vendelameyerhoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0