Rubrik ??

Hejsan !

Åhh , trodde det var fredag idag ! Haha , håller aldrig reda på vilken dag det är. Men det är i alla fall bara två dagar kvar till fredag :D

Idag hade vi coopertest (stavning ?). Fast jag var inte med. Fick ju asont på träningen i måndags så jag vill inte köra ett coopertest nu direkt.

På NO:n kolla jag och Alice på våra hårstån i mikroskåp , shiet vilken skillnad ! För er som inte vet så är Alice väldigt blond och jag är ju typ rödhårig. Jag kanske visar en bild sen ;)

Nu måste jag byta om till innebandy. Ska verkligen ta det lugnt nu , det ska jag verkligen !

Ses senare , puuss ! <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Jaa det var verkligen coolt när man såg hårstråna i mikroskpet! Men mitt var mkt tunnare.. :D <3

2009-10-07 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0