Barnvakt ..

Heej !

Är precis hemma från pappa. Satt ju barnvakt till Theo ;) Haha han bajsa på sej på vägen hem från dagis och ni kan ju gissa hur glad jag var när jag märkte det ?! Aja , som världens bästa storasyster duscha jag såklart honom och satte på honom nya kläder xD Höhö *stolt* ..

I skolan var det ju matteprov. I och för sej den lätta delen så det gick säkert bra ;) Men som vanligt kommer jag nog ha några slarvfel. Men den här veckan måste jag verklgien plugga till andra prov-delen för där måste man kunna primtal och mayafolkets tal (?) och det fattar jag inte ett skit av. Men det ska jag göra om en vecka ;D

Juste vi fick tillbaka SO-proven idag och det gick asbra :D Fick 74/75 :) Haha , känns skönt att få bra på prov i alla fall för jag är inte precis min SO-lärares favorit om man säger så ..

Ahh , shit vad jag längtar tills skolfotona kommer ! Simon hade visst fått reda på att dom kommer nästa vecka. Haha älskar att sitta och titta i skolkatalogen och skratta åt hur dåliga alla blev x)

Skriver nog inte mer i kväll eftersom det är Andra Avenyn om en halvtimme. Sen har jag tyskaglosor också som jag inte har pluggat på.

P&K Vendela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0