Stan

Hej alla fina :)

Guud vilken rolig dag jag har haft ! Börja ju halv tio och sluta vi elva - jaa , jag sa igår att vi sluta halv tolv , men det ändrades :) - och sen åkte vi ju direkt till stan :D Jag köpte en tunika/kofta , ett skärp och en sjal. Kanske kommer upp bilder på det senare men ni vet ju att jag suger på att uppdatera med bilder .. Aja , det var hur som helst askul ! Såklart. Vi åt på ett café vid hötorget som hade jättegod mat och fika ! Det hette typ Sandy´s eller nåt sånt. Haha , vi satt där i typ en timme och jag tror dom som jobba där blev ganska irriterade på oss .. Men dit ska jag gå oftare ! :D

Här kommer lite bilder från dagen :




Hahaha fulaste mössan ??






På Sandy´s. Ser gott ut va ? ;)





Nu måste jag plugga igen -.- Har gjort det sen jag kom hem och jag har fortfarande massa kvar .. Usch , skönt att det är fredag i morgon i alla fall :) Hihi , lite posetivt måste man ju tänka ? Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: vendela

vi hade bäst jue!!<3

2009-10-02 @ 16:58:59
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/
Postat av: sandra J

haha, tog kort på exakt samma ställe på bikbok med mmina kompisar ;)

2009-10-03 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0