Kista

Heej , kom precis hem från Kista galleria. Det byggdes ju ut 25 november så det var jättekul att se :) Fast det blev ju inte så mycket större om man räknar bort Åhléns. Men de hade öppnat en Monki-butik , me liiike :D:D Köpte en kjol där :) Svart , tajt och hög. Sånna kjolar brukar sitta asdåligt på mig. Antingen för att jag har så små höfter så det bara ser konstigt ut. Eller så är de för stora :/ Aja , den jag köpte idag var i alla fall assnygg ;D

På eftermiddagen plockade vi fram lite julpynt. Åhh snart är det jul ! Haha , kommer säkert tjata om det varje dag nu ;)

Måste snart börja packa tills i morgon , ska ju till mamma då. Hatar att bo på två ställen.

Pussen !

Kommentarer
Postat av: Emelie

du, d hatar jag me .. <3

2009-11-29 @ 21:04:14
URL: http://fotbollsproffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0