Hata måndagar

Heej !

Måndag idag. Måste vara värsta dagen i veckan. Trodde jag skulle ha lätt att sova i natt eftersom jag sov så dåligt natten innan , men det tog aslång tid att somna ! Var helt död i morse.

Hade inställd engelska idag. Det är första lektionen så jag var asirriterad över att jag inte fick veta det senare. Då skulle jag kunnat sova typ en timme längre.

Friidrottsträningen var väl inte precis heller den bästa , men ska inte klaga mer nu ;) Lite tråkigt att läsa ?

Aja , måste ändå hoppa in i duschen nu. Och sen ska jag plugga , det är ju engelska-prov i morgon. Fan vad det kommer gå dåligt för mig. Har typ inte hunnit plugga något alls.



P U S S  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0