Winter day

Tjatja allihopa !

Idag har det varit sviiiinkallt ute ! Haha , smart som man är så sätter man på sig sina tunnaste nylonstrumpbyxor .. :$ Men det är i alla fall kul med lite riktig vinter :) Hoppas bara det ligger kvar till julen.

Hade ju matteprov idag och det gick väl helt okej. Vet att jag gjorde fel på sista uppgiften , råkade typ glömma en nolla när jag skulle skriva in en grej på miniräknaren. Asså eftersom det var geometri så fick man ha miniräknare ;) Haha , inget fusk här inte !

Hade asmycket tid kvar i morse innan jag skulle gå till bussen så jag hann gå ut och fota lite. Det blev inte så många bra bilder , men jag kanske lägger upp nån av dem senare. Ska och titta på Marikas julkonsert nu så hinner inte skriva mer.

Puss&Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0