Två dagar ..

Hej alla , shiet förlåtförlåtförlåtförlåt för min skitdåliga uppdatering ! Som ni redan vet så hade jag verkligen fullt upp i helgen och igår var jag tvungen att plugga .. Men nu kommer jag blogga som vanligt ;)

Mycket har jag att skriva om också , men ni kommer inte orka läsa allt :/ Ska försöka skriva allt kort ;)

I söndags var det ju 94:match och det var fan en av de roligaste matcherna den här säsongen ! Älskar det där hårda spelet ;D Och så blir det ju ännu roligare om man vinner ;P 2-1 blev det , ingen storvinst precis men aja :P

Sen hade vi träning med en kille som har bott hos oss ;O Asså han var inneboende för typ 4 år sen. Han hade i alla fall fys och judo med oss , nice det :D

Igår och idag har typ inget hänt (?). Igår plugga jag bara :/ Hade matteprov idag och det gick väl bra , men det var i och för sig bara G-provet.

Det blev inte så långt , eller hur ? ;) Hoppas ni orkar läsa (höhö) ..


Åhhh , sommar !! Nån mer än jag som längtar ?

Pussar !


Kommentarer
Postat av: vendela

vad sööta ni är!<3

2009-12-08 @ 17:33:02
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/
Postat av: s

Du är sjukt lik din mamma på denna bild :P haha...

2009-12-13 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0