Tabbe ?

Tjäänna ;D

Torsdag idag :) Har varit en ganska skön dag , brukar ju torsdagar vara. Kom precis hem från innebandyträningen. Vi har ju bytt till tordagar nu när Satelliten är klar. Tränade ett tag med 94:orna efteråt också , nicenice :)

Slutade halv två idag eftersom livskunskapen var inställd :D:D Vad är egentligen meningen med livskunskap ? Man lär sig fan ingenting ..

Haha , har blåmärken över typ hela kroppen. Snubblade över de där spärrarna när jag sprang till tåget och dök rakt ner i marken .. :$ Hahaha , spärrkillen (?) börja asgarva ;P Men skulle jag säkert också gjort om jag såg mig själv , höhö.

Aja , nu måste jag duscha innan Mammas pojkar börjar , Pussen ♥


Våren 09 , älskar dej sjukt mycket .

Kommentarer
Postat av: Saga

Älskar dig också!!!!

2009-12-13 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0