Satelliten ;D

Tjatja :)

Är precis hemma från Satelliten där jag var med Vendela och Emelie. Först var det assegt , hah tänkte nästan dra i början :P Aja , sen när det kom fler blev det mycket roligare :)

Just nu sitter jag och segar med Vendela. Hehe , är båda rätt trötta så det blir nog inte så sent ikväll.

Pallar inte skriva om resten av dagen , det hände ändå inte så mycket. Eller hade ju prov .. får se hur det gick , kändes sådär.

Efter skolan drog jag till Sollentuna centrum med Kajsa , Saga och Vendela. Var meningen att jag skulle köpa julklappar men hittade inga. Såklart ?

Har inga bilder på den här datorn , men lägger kanske upp några från dagen i morgon.

Pussen då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0