Lördag

Heej ,

Kom precis hem från invigningen av Ungdomens hus :) Tror det blir asbra att träna där ! Och så finns det ett café precis brevid 528:ans busshållplats som man kan sitta och fika på tills bussen kommer ;D

Matchen i morse sög. Det kändes asbra innan , var jättetaggad och trodde verkligen att vi skulle vinna. Andra halvlek var helt okej , men jag är inte ett dugg nöjd med mig själv :/ Aja , i morgon är det match med 94:orna och då ska jag fan visa vad jag kan ;)

Om några timmar ska jag på middag hos Svens föräldrar och sen blir det mys med tjejerna :) Hinner nog skriva lite innan dess i alla fall.


Såhär ser ritningen på Ungdomens hus ut. Och det är typ så det ser ut också ;)

Pussen då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0