Loooooov !! :D:D:D

WOHOOO !! Looov :D:D Haha , har längtat asmycket ;P Det var fett skönt när man satt på musiken och visste att det var sista lektionen.

Efter skolan drog jag , Alice och Vendela till SC och köpte julklappar. Har inte alls många kvar att köpa till nu ! Vet inte hur jag ska kunna fixa dem , men ska ge dem några dagar efter julafton. Hehe , kommer säkert på nåt smart ;)

Snart ska jag till farmor på middag. Mina kusiner från Göteborg är där som jag inte träffat sen julen 07 så det ska bli askul :)

Haha , fick förresten julklappar av några av mina kära vänner idag ;D Fick ett halsband av Saga , örhängen av Kajsa och en halsduk av Vendela :) Tack gullungar ! ♥

Skriver säkert mer ikväll , kan ju sova lääänge i morgon :D

Puss o kram
Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0