Jag ser det snöar ..

Tjeenare :D:D

Har precis fixat en stor kopp med varm oboy som jag sitter och dricker :) Har frusit som ett as idag ! 8 minus var det i morse :S Flera decimeter snö överallt ! Sen var alla bussar i hela norra Stockholm inställda på eftermiddagen så jag hade först ingen aning om hur jag skulle komma hem. Sen blev Kajsa hämtad så då kunde jag följa med ;)

Annars har dagen varit asskön ! Inga riktiga lektioner :) På morgonen skulle vi vara på ungdomsmottagningen och vi var inte klara förren vid typ lunch. Efter lunchen hade vi bara svenska och livskunskap och på svenskan tittade vi bara på film ;D Haha , nice det :)

Nu ska jag snart dra och träna , men bloggar kanske mer efteråt. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0