I´m home ;)

Heej alla julebarn !

Mer än fyra dagar sen var det jag bloggade. De fyra dagarna har varit assköna :D:D Har sovit lääänge och mycket så känner mig skitpigg hela tiden :) Och så är det ju jättemysigt med jul också , eller hur ? ;)

Som jag skrev förut firade (säger man firade ?) jag jul på Tynningö. Fick en ny mobil (:D:D) , free bandy-klubba , ny väska , smink , parfymer , kläder och massa andra grejer :)

Idag kom mammas släkt hem till oss och firade (?) jul med oss. Asmysigt det med ;D

Nu har jag asmycket att kolla igenom på bloglovin , facebook och allt det där , men jag bloggar mer sen !

Pussar och Kramar <3

Mobilen jag fick , W715 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0