Typiskt mej ..

Hejhopp gummisnopp x)

Är på mycket bättre humör nu än vad jag var igår , kanske märks ? Aja , känns hur som helst mycket bättre i låret nu så det är inte alls lika farligt som förra gången :) Lättad !

Glömde att vi hade sovmorgon idag så jag ställde som vanligt väckarklockan på halv sju och masade mej upp då. Sen fick jag asbråttom - förvånade ? - och missade bussen. Sen när jag tillslut kom fram till skolan började det komma massa andra från klassen och såklart fatta jag ingenting. Haha , hade till och med ringt Saga på morgonen och sagt att jag skulle komma försent ;P Inte bara jag som är ouppmärksam ? Hihi :P

Asså ni som känner vet att sånna där saker är typiskt mej. Gud , har aldrig koll på nåt ! Men jag har faktiskt bättrat mej , då kan ni ju gissa hur jag var förut ? ;)

Missade ju träningen idag - IGEN ! Har bara kunnat vara med på en friidrottsträning den här terminen , det är seriöst illa -.-

Kramkram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0