Fredagsmys

Hejsan !

Har precis fixat bankkort ;D Haha , intressant jag vet men aja.

Idag är det fredaaaag :) Åhh , älskar fredagar , hör på ordet bara FREDAG .. Mmm :P

Hade ju engalskaprov idag. Allt kändes ganska bra utom nån jävla hörövning som jag typ inte fatta nåt av alls ! Hängde verkligen inte med. Juste vi fick förresten tillbaka våra matteprov igår ! Fick 18/23. Det var i och för sig G-provet , men eftersom matte inte precis är mitt starkaste ämne tycker jag det är okej. Fast jag är alltid så himla ouppmärksam ! Missade en hel uppgift ! Sen kolla jag igenom hela provet två gånger utan att märka det.
Det är nåt som bara kan hända mej -.-

Näe , nu ska jag inte tänka på skolan utan fortsätta med fredagsmys x) Slänger in en liten video också , en som 99,9% av alla svenskar sett.



Puss sålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0