Förlåt , förlåt , förlåt ..

.. för att jag inte bloggade igår ! Var skittrött efter jag kom hem från friidrotten så jag duschade , pluggade och åt middag , och sedan gick jag och la mig.

Glömde busskortet hemma idag , asså det är fan typiskt mig. Jag hatar att vara Vendela Meyerhöffer ibland. De flesta busschaufförerna var i alla fall snälla ;)

Åhh , längtar asmycket till lovet ! Fast jag fick reda på idag att vi skulle ha innebandy måndag , onsdag och fredag klockan tio. Visst , det är ju jättekul att vi för en gångs skull får fler träningar - jag älskar ju innebandy - men klockan tio på ett lov har jag ingen lust att ens spela innebandy.

Nu ska jag titta på Andra Avenyn på datorn. Missade ju det förra veckan. Måste dessutom titta på de två senaste avsnitten av True Blood eftersom jag missade de också.

Pussen sålänge ! :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha!! Är det något som är typiskt dig så är det väll det.. och att du typ kommer för sent, biter på naglarna och har samma sjuka humor som jag... Och just för dem sakerna älskar jag dig!!! :)

2009-10-21 @ 19:49:25
URL: http://kajsalarnhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0