Provskit

Shue alla fina !

Dålig uppdatering , jag vet. Men har haft väldigt fullt upp med prov och läxor den här veckan. Igår hade jag ju engelska-prov och idag SO-prov. Jag hoppas det gick bra , för det kändes helt okej :)

Igår hade vi en askonstig vikarie. Hahaha han tvingade Hjalle att sjunga La Dolce Vita (stavning ?) för hela klassen x) Fattar inte varför vikarier alltid är så dumma.

Idag hände väl inte så mycket. Utom provet då. Och så började Clara också , kul med fler tjejer i klassen ;)

Har inga läxor tills i morgon eller fredag så ikväll ska jag somna tidigt och vara utvilad i morgon :) Haha , och det kommer gå bra ? Man kan ju få hoppas i alla fall.

Nu ska jag kolla runt lite på FB :)



Puss !
Vendela ♥


Kommentarer
Postat av: vendela

sötaste.<3

2009-11-25 @ 21:21:26
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÅLLER MEEE !!! :D <3

2009-11-29 @ 21:07:08
URL: http://fotbollsproffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0