Tappat busskortet

Ibland känner jag mig inte bara lite dum. Jag tappade mitt busskort i morse och som tur var hade jag skrivit mitt mobilnummer på baksidan. Men när de ringde trodde jag att det var någon som busringde så jag la på nästan direkt. Och nu sitter jag här och försöker få rätt nummer till rätt garage , men det går sådär. När jag ringer till SL säger alla olika nummer och alla har hittills varit fel. Aja , det är väl bara att fortsätta antar jag ?

Hej förresten ! Kom hem tidigt idag eftersom att svenskan var inställd :) Skönt det ! Sista lektionen blev då idrott och det var en ny tjej som testade. Är ganska säker på att hon kommer in , för hon klarade allting jättebra :) Hann inte prata med henne så mycket , men hon verkade schysst också :)

Oj , blev ett ganska långt inlägg ! Hoppas ni orkar läsa ;)


Sommaren 09 .

Pussen då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0