Jag bor i ett nötskal ..

Fan vad dum man kan känna sig ibland. Men det är nog inte så konstigt om man glömmer var man bor. Eller om man fortfarande inte har fattat att bussen man har åkt med i flera år inte går mer än en gång i halvtimmen före klockan fyra.

En bra sak med dagen var i alla fall att vi slutade innan lunch :D  Alla lektioner på eftermiddagen var inställda :)

Förlåt att jag bloggar så lite nu , men som jag berättat förut är det något fel på vårat internet. Det funkar bara ibland – och då i max fem minuter. Haha , skriver inläggen i Word och sen när internet funkar skyndar jag mig att lägga in dem :P

Hoppas det blir mer bloggande i morgon. Antagligen inte -.-

Pussen Vendela


Kommentarer
Postat av: vendela

sv: haha juste! fan vad kul vi hade då;D <33

2009-11-05 @ 20:14:18
URL: http://vendelawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0